Conferencia en Lalín sobre os cristiáns perseguidos

A igrexa parroquial de Lalín acolleu, na tarde do martes 7 de novembro, a conferencia "Cristianos Perseguidos Hoy" impartida por Carlos Tortosa, responsable en Galicia da Fundación Pontificia Ayuda a la Iglesia Necesitada.

Na súa intervención, Tortosa lembrou que "el 62'5% de la población mundial vive en países donde se viola la libertad religiosa. De estos, la mayoría son cristianos: 646 millones". Ademáis asegurou que "Corea del Norte es el país que ocupa el primer puesto en la persecución a cristianos. Después Somalia, Yemen, Eritrea, Libia, Nigeria, Pakistán, Irán, Afganistán y Sudán."

Rematada a conferencia, celebrouse a Misa polos cristiáns perseguidos cun cáliz tiroteado polo Daesh en Irak e recuperado por un sacerdote do lugar.

Cáliz tiroteado en Irak polo Daesh utilizado na Eucaristía celebrada en Lalín