Durante el mes de agosto:
– Horario de atención al público de 10 a 13.30 h.
– El Tribunal Eclesiástico y el Archivo Diocesano permanecerán cerrados.
– Respeto a la tramitación de los procesos administrativos se informa de que no se tramitarán durante este mes, sí que se podrá entregar la documentación, que quedará archivada a la espera de la reapertura de los procesos.
– Se ruega encarecidamente que los Expedientes matrimoniales sean presentados con antelación suficiente, porque durante el mes de agosto NO SE AUTORIZARÁN EN EL MOMENTO, quedarán a la espera de ser revisados y una vez aprobados se remitirá el “estado de documentos” a la parroquia de celebración del matrimonio por correo postal.
Por ello es necesario presentar los expedientes matrimoniales con una antelación mínima de dos semanas, a riesgo de que no lleguen a autorizarse a tiempo.
Durante o mes de agosto :
– O horario de apertura ao público será de 10 a 13:30h.
– Permanecerán pechados o Tribunal Eclesiástico e o Arquivo Diocesano.
– Respeto á tramitación dos procesos administrativos infórmase de que non se tramitarán durante este mes, si que se poderá entregar a documentación, que quedará arquivada á espera da reapertura dos procesos.
– Rógase encarecidamente que os Expedientes matrimoniais sexan presentados con antelación suficiente, porque durante o mes de agosto NON SE AUTORIZARÁN NO MOMENTO, quedarán á espera de ser revisados e unha vez aprobados remitirase o “estado de documentos” á parroquia de celebración do matrimonio por correo postal. Polo tanto hai que presentar os expedientes matrimoniais cunha antelación mínima de dúas semanas, a risco de que non cheguen a autorizarse a tempo.
Maria José Campo